autpro.lt internetinėje parduotuvėje prekes galite užsakyti visą parą, jums patogiu laiku. Jei iškyla klausimų, galite kreiptis į mūsų konsultantus darbo dienomis I-V 9:00-18:00, arba rašyti laišką adresu info@autpro.lt .
Užsakytas prekes galite atsiimti autpro.lt parduotuvėje nemokamai, kurios adresą galite rasti titulinio puslapio apačioje kur pateikiama "Parduotuvės informacija", arba pasirinkti prekių pristatymą Jūsų pageidaujamu adresu. Prekių pristatymas Lietuvos teritorijoje yra nemokamas jei vieno užsakymo pirkinių suma yra didesnė nei 90,- € (eurų).
Kitu atveju prekių pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje yra:
- smulkiems užsakymams iki 1kg, atsiimant LP Express terminale - 2,99 €,
- užsakymams virš 1 kg, pasirinkus Venipak kurjerio ar pristatymo į paštomatą paslaugą nuo - 4,20 €.
Pasirinkę pristatymą nurodytu adresu, Jūs įsipareigojate prekes priimti pats. Tuo atveju, kai prekių pats priimti (pasiimti) negalite, o prekės būna pristatytos nurodytu adresu ir priimtos kito Jūsų nurodyto asmens, remiantis Jūsų pateiktais duomenimis telefonu arba elektroniniu paštu, Jūs prisiimate visą atsakomybę dėl prekių pristatymo asmeniškai ir neturite teisės reikšti www.autpro.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo.
Atsiimant prekes autpro.lt parduotuvėje, būtina su savimi turėti ir autpro.lt darbuotojui arba jo įgaliotam atstovui, pareikalavus pateikti, galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
Prekių pateikimo metu kartu su autpro.lt arba jo įgaliotu atstovu būtinai patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę, pasirašykite siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėję, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, būtinai tai pažymėkite siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ir, dalyvaujant autpro.lt ar jo atstovui, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Neatlikus šių veiksmų, autpro.lt yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Jus dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.